سئو محصولات در ووکامرس

یکی از مهم ترین تکنیک ها برای سئو محصولات در ووکامرس نوشتن alt مناسب برای تصاویر محصولات است. گوگل نمی تواند محتوای تصاویر را ببیند و فقط قادر به درک کلمات است.

بنابراین باید تصاویر هم بهینه سازی شوند تا گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانند آنها را درک کنند. هنگامی که گوگل متوجه شود که شما در محتوای خود از تصاویری مرتبط با موضوع استفاده کرده اید، محتوای سایت شما را به عنوان یک محتوای مفید شناسایی می کند و به آن رتبه خوبی می دهد. 
تصاویری که سئو می شوند، ممکن است در بخش جستجوی تصاویر گوگل نمایش داده شوند. در این صورت، شما می توانید از سرچ تصاویر گوگل هم بازدیدکننده داشته باشید. هنگامی که فردی به دنبال محصول خاصی است با جستجوی نام محصول، می تواند تصویر آن را در صفحه محصول شما ببیند و با استفاده از تصویر وارد سایت شما شود.

تکنیک مهم برای سئو محصولات در ووکامرس

سئوی ووکامرس به عنوان یک روش منحصربه فرد شناخته می شود که تاثیر زیادی در افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی دارد. با استفاده از سئو سایت ووکامرس می توانید میزان بازدید و فروش محصولات خود را افزایش دهید. 

Alt  تصویر چیست؟

تگ alt ، موضوعی که از تصویر استنباط می شود را توصیف می کند. این تگ در همه تصاویر وب سایت ها وجود دارد. در مواقعی که خطا در بارگذاری اتفاق می افتد، از این تگ به عنوان یک متن جایگزین برای تصویر استفاده می کنند. این کار باعث می شود تا اگر تصویر بارگذاری نشد، متوجه مفهوم و عملکرد تصویر شوند. 

متن جایگزین ( alt تصاویر)

متن جایگزین نقش مهمی در سئو ووکامرس ( اطلاعات بیشتر: https://seohama.com/blog/وردپرس-چیست-و-چه-ویژگی-هایی-دارد ) تصویر دارد. معمولا در این قسمت از کلمات کلیدی اصلی یا فرعی یا مترادف های آنها استفاده می کنند. البته باید توجه داشت که استفاده زیاد از این کلمات می تواند تاثیر منفی در سئو سایت داشته باشد. رعایت تناسب، نکته ی مهمی است که باید به آن توجه شود. تعداد کلمات کلیدی اصلی بیشتر از کلمات فرعی و مترادف ها باشد.

سئو محصولات در ووکامرس

عنوان 

این بخش، مختص نام محصول است. توصیه می کنند نام محصول به زبان انگیسی نوشته شود. بهتر است بین کلمات خط تیره به کار رود. 

بخش کپشن ( توضیح مختصر)

در این قسمت، توضیحاتی درباره ی کالا و سایت فروشگاهی می نویسند. اگر عکس محصول را کپی کنند، این بخش هم کپی می شود. در نوشتن کپشن به نیاز مخاطب توجه می شود و نکات مهم را در ابتدای آن می نویسند. علاوه بر این، مواردی را ذکر می کنند تا باعث هدایت کاربران به سمت کلیک بر روی محصول شوند.

توضیحات

این بخش تاثیری در سئو سایت ووکامرس ندارد و الزامی برای پر کردن آن وجود ندارد. 

منبع: https://seohama.com/blog/وردپرس-چیست-و-چه-ویژگی-هایی-دارد